RSS

Krzyżówki genetyczne

Melancholijnie...


Temat: egzamin z genetyki
Wydaje mi sie, ze nas to nie obowiazuje - wystarczy spojrzec na wymagania z zeszlych lat ktore sa na plycie - sa tam prawa Mendla, krzyzowki genetyczne itd a w naszych wymaganiach tego nie ma:) widocznie mieli wiecej
Źródło: pulsum.pl/forum/viewtopic.php?t=1562



Temat: pytania z biologii
Dzięki wielkie. A krzyżówki genetyczne też obowiązują ? Tzn. pytają z tego czy jak ?
Źródło: lekarski2009.fora.pl/a/a,114.html


Temat: Wybor Klasy :/
Ja na biologii razem z Kendrixem grałem w kółko i krzyżyk, robiłem krzyżówki genetyczne świnki ze ścianą, zdarzyło się wylecieć za nieuwagę .
Źródło: zeromski.ids.bielsko.pl/forum/index.php?showtopic=228


Temat: krzyzowka mendelejewa blagam o pomoic
Mialam to na biologii :hmm: Mendelejew to taka ladna tablice z pierwiastkami ulozyl, a nie krzyzowki genetyczne.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=415496


Temat: Egzamin Gimnazjalny 2009 Ogólne rozmowy, w tym i wyniki
...cechy kręgowców (Ryb, Płazów, Gadów, Ptaków, Ssaków) Skóra - naskórek, skóra właściwa ... Radze powtórzyć kości, kręgi (szyjne, piersiowe, lędźwiowe, krzyżowe, ogonowe) Jama ustna - Gardło - Przełyk - Żołądek - Jelito cienkie - Jelito grube - Odbyt ... Wątroba i Trzustka ... Przypomnienie też o enzymach ... Podstawy układu krążenia, oddechowego .. nerwowego i wydalniczego Hormony męskie i żeńskie ... Genetyka - krzyżówki genetyczne .. podział mitoza i mejoza .. Ekologia (populacja, biocenoza, biotop, siedlisko, środowisko) Dziura ozonowa .. GEOGRAFIA: Obliczanie wysokości słońca, czasu, południki (szerokość), równoleżniki (długość), pory roku i ich charakterystyka .. ery i okresy .. procesy kształtujące powierzchnię ziemi ... Proponuję zobaczyć mapę świata ... Województwa, puszcze, parki w Polsce ... Czym mierzymy...
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=420931


Temat: Pogaduchy.xD
...też mam nacisk ze strony rodziców na katolicyzm. A u mnie z kościołem to jest tak, że raz idę, raz nie idę, spowiadam się 2 razy w roku i stwierdzam, że to wystarcza w zupełności. nauczyć się biologii, z podstaw genetyki. Genetyka jest okropna, nie rozumiem nic, zero. Może któraś z was umie podstawy genetyki i umie wytłumaczyć w prosty sposób ? taaa xd w czwartek mam sprawdzian z genetyki xd a już z niej zarobiłam dwie oceny xd 1 i 2 ;] rozumiem tylko krzyżówki genetyczne, ale nie wiem czy Ci to coś da xd
Źródło: twilightfamily.fora.pl/a/a,14.html


Temat: Wasz dzień w szkole
1. matematyka - nie poszłam 2. polski - ćwiczenia były, nie znoszę gramatyki. 3. fizyka - uczyłam się na geografię. 4. niemiecki - zrobiłam zadanie i uczyłam się na geografię 5. wf - uczyłam się na geografię 6. geografia - pisałam sprawdzian i jak zawsze żałowałam, że nie mam drugiej grupy ;< 7. biologia - krzyżówki genetyczne. dawno nie byłam na biologii... już nawet zapomniałam jak to jest siedzieć w jakimś kółku.
Źródło: bloggers.fora.pl/a/a,1474.html


Temat: Matura
po przeczytaniu pierwszego zadania z biologii zwątpiłam. i tak przez następne 4 strony, gdzie ruszyłam może 3 zadania dalej coś nazmyślałam i zdane powinno być (mam nadzieję!). ale to było straszne. to "r" i "K" mnie zabiło. nie wiedziałam, że coś takiego istnieje... krzyżówki genetyczne - ok, robiliśmy, ale chyba nie odnośnie procentowego prawdopodobieństwa crossing-over. chyba, że jedną i po prostu nie pamiętam. generalnie było kilka rzeczy, w których w ogóle nie wiedziałam o co kaman... ale wiem, że koniecznie muszę wkuć hormony, bo nic nie pamiętam! ani gdzie, ani jakie, ani po co... w każdym razie wszyscy, którzy wychodzili z sali mieli jedno słowo na ustach: "masakra"....
Źródło: ogniwofc.fora.pl/a/a,259.html


Temat: Dieta a grupa krwi
pamiętam to! krzyżówki genetyczne
Źródło: knc.com.pl/forum/viewtopic.php?t=4348


Temat: Rasa której nie możecie zaakceptować
...je zniszczyc w jak najbardziej chamski sposób:mrgreen: w powiesciach również gdy dochodziło do poznania nowego sworzenia cieszyłem sie z tego gdyż to powiększało mój nie aż tak wielki bestiariusz czytając księge potworów D&D również nie znalazłem takiego potwora który by mi jakoś ubliżył więc nie wiem po co to wielkie halo wokół potworów z tym człowiekiem słoniem przecież mogłobyc tak że jakis czarownik-szaleniec robił krzyżówki genetyczne aby za ich pomocą podbić cały świat czyż nie:mrgreen: no to po co zaczynać wyganiac coś co i tak powróci -- I am the man whit a thousand moves
Źródło: forum.elx.pl/viewtopic.php?t=16042


Temat: Krzyżowanie świnek - inne dzieci?!
Tak jak napisała kaja111: jest to możliwe, jeżeli dzidek czy tam babcia nszej świnki była rozetką, świnką gładkowłosą czy też inną. W 3 klasie gimnazjum (o ile dobrze pamiętam) robiło się krzyżówki genetyczne
Źródło: swinkimorskie.org/sforum/viewtopic.php?t=5438


Temat: Nieznane stworzenia
Nie, nie istnieją ;P Chyba żeby jakiś wariat czynił krzyżówki genetyczne w podziemiu, ale to się chyba nie liczy ;P Nie, nie wierzę w takie bzdury. Pewnie jest jeszcze wiele nieznanych człowiekowi gatunkow zwierząt, ale definitywnie nie są to mityczne stwory czy inne dziwaczne smokozordy ;)
Źródło: charmed.pl/viewtopic.php?t=1706


Temat: Ś M I E C I
Gosiu genetyka jest fajna uwielbiam krzyżówki genetyczne, przewidywanie jakie mogą być pokolenia...
Źródło: witaj.fora.pl/a/a,50.html


Temat: Jak Ci minął dzień?
od kiedy mamy genetyke polubila biologie Nigdy tego nie zrozumiem. Dostałam w gimnazjum 2 za boskie krzyżówki genetyczne :-? W szkole jak w szkole. 3 godziny i do domu. Pouczyłam się trochę, skończyłam swoją pracę na historię... uf. Poleciałam z moimi pobiegać. Znalazłyśmy jakąś nową ścieżkę, ale długą w pizdu... i mnie teraz uda bolą. Wzięłam prysznic, umyłam głowę, zjadłam pól małej kanapki, wypiłam wodę cytrynową chyba wcześniej się położę :]
Źródło: forum.onetreehill.pl/viewtopic.php?t=407


Temat: Mieszańcy
cóż... ja jestem półelfem i czuję się płodnym A tak na serio to uważam, że wszystkie humanoidalne RPGowe rasy są po prostu rasami... cóż co do mieszanek to wiadomo, że z elf+ kraś nie powstanie półelf, ani mul... albo elf , albo krasnolud... to już krzyżówki genetyczne.. cóż co do płodności to nie odbierał bym ich ze względu na rasę... -- vallheru.intechion.com ; www.vallheru-forum.dysk.us
Źródło: forum.elx.pl/viewtopic.php?t=25282


Temat: Chupacabra
interesujące... milusio, że istnieją te wszystkie mityczne stwory... a jak myślisz skąd się wzięły? ja uważam, że są to jakieś krzyżówki genetyczne. Smok mógłby być połączeniem dinozaura (lub innego gada) z czymś skrzydlatym...
Źródło: prepokolenie2012.fora.pl/a/a,12.html


Temat: Wyprawka
...Na zajęciach słuchacie prelekcji i rysujecie te wszystkie bruzdkowania jeżowców (sic!), które oglądacie pod mikroskopem. Egzamin składa się z 2ch części: praktycznej i teoretycznej. Kto nie zaliczy praktycznej nie jest dopuszczony do częsci teoretycznej. Można więc 2 razy zaliczać praktyczny, jak się tego nie dokona, mamy komis ^^. Egzamin teoretyczny to 120 pytan jednokrotnego wyboru, a na praktycznym masz 3 zadania (szkiełka, krzyżówki genetyczne, rodowód, itp) i masz powiedzieć co to jest. Trzeba mieć wszystko rozpoznane. 2)Anatomia: -Bochenek ***biblia, w sumie dzięki temu cudem miałem zwolnienie, zdecydowanie na dłużej zostaje w pamięci niż skawina, ucząc się z niego zdacie każdy test, na początku mało przystępny głównie przez łacinę, na pierwsze 3 działy można się bez niego obejść, potem może być gorzej -Atlas Sobotty...
Źródło: lekarski2009.fora.pl/a/a,27.html


Temat: Rozmowy o wszystkim i o niczym ;]
Ja zrobię prace pisemne z polaka, krzyżówki genetyczne z bioli i ogólnie mogę cos z bioli zrobić, napisać coś na wos xD Ewentualnie cos z chemii czy matmy xD
Źródło: us5story.fora.pl/a/a,2021.html


Temat: : Biola
Tak, duzo sie trzeba uczyć tych wszsytkich bzdur . Może jestem ignorantem, ale od kiedy pamiętam nie znosilem bioli - w podstawowce mialem nawet jedyna czworke na koniec wlasnie z bioli (i maty ). Przedmiot totalnie nie kręci, na szczescie nawet takie biologiczne beztalencie jak ja mialo (kolejno) na semestry 3, 3, 2+, wiec da rade zdać przy totalnym braku wiedzy w jej zakresie . Chociaz z tego co pamietam pod koniec gimnazjum polubilem biole bo byly krzyzowki genetyczne i nie bylo w zwiazku z tym zbyt wiele teorii, a podobno teraz w liceum tez mam miec genetyke w 3 klasie . No, ale ogolnie mamy (bodaj) trzy biologiczki i o kazdej z nich jest zdecydowanie wiecej opinii pozytywnych . Takze do klasy biologicznej smialo idz jak chcesz . Dobrze u nas tez jest z chemią, fatalnie natomiast z fizyką (w sumie chyba jeden nauczyciel "z prawdziwego zdarzenia"
Źródło: malachowianka.plock.org.pl/forumgamma/viewtopic.php?t=1956


Temat: Która odmiana kolorystyczna żyje dłużej?
Mnie pan (hodowca) powiedział, że pdmianą podstawową jest standard, a pozostałe to krzyżówki genetyczne
Źródło: szynszyla.org/viewtopic.php?t=2312


Temat: Nasze zwierzaki...
Justynka, jak chcesz, to Ci możemy z Asiexem przedstawić wszystkie możliwe krzyżówki genetyczne naszych kotów, w których poznasz bossskie stosunki fenotypowe i genotypowe wychodzące w potomstwie naszych kociaków A kto jeszcze da nam zdjęcie swoich zwierzaków? Bo trochę tego mało... P.S. Karol, kiedy jeszcze usłyszałeś w moim wykonaniu skarkazm? Nie ufam Ci, ale ufam mojej sklerozie - dlatego pewnie kiedyś jeszcze był.
Źródło: 2emielec.fora.pl/a/a,83.html


Temat: : Najlepszy nauczyciel w małacho :)
Cytat: E tam, biologia w porównaniu do geografii jest dosyć ciekawa. Pfff, ja uwazam dokladnie odwrotnie . Biologii nie znoszę, jest to dla mnie tak durny i nudny przedmiot, ze po prostu bonanza . Pamietam, ze juz w podstawówce ze wszystkim radziłem sobie na lajcie, a z biolą mialem niesamowite problemy (ledwo cztery na koniec podstawowki a poza biolą miałem tylko z maty jeszcze czwórkę ). Chociaz krzyżówki genetyczne były w miarę fajne i nawet to rozumialem, dzis juz jednak nic z tego nie pamietam xD. Geografia jest na wypasie jesli tylko porusza sie sprawy geologiczne (wypas sie bawilem na lekcji o skamienielinach) czy polityczne (państwa! państwa!) natomiast zdolować moze rolnictwo, przemysł i hodowla - to zdecydowanie najgorsze tematy, ktore zniechęca nawet najlepszego geografa . Lubie tez bawic sie w te cale szerokosci...
Źródło: malachowianka.plock.org.pl/forumgamma/viewtopic.php?t=57


Temat: Filmy Wędkarskie
...sa tylko tam:(. W innych wodach nie wyglada to juz tak bardzo rozowo. Jesli chodzi o wage to tez sie zgodze (te 23.9 kg to rekord stanu NY, nie calych USA) wieszkosc ryb wystepouje w tym przedziale tj. 10-15kg. Nie wydaje mi sie jednak ze kiedykolwiek beda tutaj ryby pokroju tych z Rainbow czy Raduty a z tego czystego wzgledu ze tutaj ryb spozywaja naturalny pokarm a nie wysokoproteinowe mieszanki jak w jeziorach Europy. Pozatym ryby ktore sa w znanych jeziorach Europy to sa krzyzowki genetyczne ktore sa nastawione na szybki i bardzo duzy rozwoj.
Źródło: splawik.com.pl/index.php?showtopic=9150


Temat: O szkole
Dziś nudy xd malo osob juz chodzi xd Nikt sie niczym nie przejmuje ^^ Na 10 bo chemia odwolana ;d : Biologia - jakies krzyzowki genetyczne xd WF - hm nudy xd Religia - tez nudy xd Polski - powtorzenie do jutrzejszego spr. xd matma - instalowalismy babce na komorce Futrzaka I gadalismy sobie z nia ; D wiec nudy xd No a jutro sprawdzian z Polskiego ; p
Źródło: forumserialtv.nmj.pl/viewtopic.php?t=1850


Temat:
Heh... nie miałam nigdy 2 części Simów.. i w nią nie grałam, a chętnie bym pobawiła się w krzyżówki genetyczne^^ Chali.... kurcze, no ja to mam pecha.. szkoda żeś się pozbył...
Źródło: zapomnianimedrcy.fora.pl/a/a,121.html


Temat: Dirty Pretty Things
a ja bym nawet czasem chciala cos ladnie napisac i fajnie i z sensem. ale za cholere nie umiem. wole krzyzowki genetyczne:]
Źródło: indierock.fora.pl/a/a,30.html


Temat: Tajenica himalajów , trzecie oko , i inne cywilizacje
...przedmiotami za pomocą siły myśli, podobnie jak Uri Geller i dzieci—media, które spotkałem na Hawajach, potrafią zdeformować przedmioty na odległość lub unieść je w powietrze. Atlanci używali tej mocy do wznoszenia budowli. Piramidy w Gizie to prawdopodobnie ostatnie wielkie pomniki Atlantydy. Niezwykła potęga Atlantów i znajomość praw natury bywała jednak wykorzystywana również w destrukcyjny sposób. Poprzez krzyżówki genetyczne wyhodowano zmutowane istoty, część ludności cierpiała pod uciskiem. Wreszcie doszło do katastrofy—olbrzymi potop dotknął większą część kuli ziemskiej. Fala zmiotła z powierzchni ziemi miasta Atlantów, a główna część kontynentu pogrążyła się w odmętach. W literaturze przedmiotu znaleźć można najróżniejsze próby wytłumaczenia przyczyn katastrofy: uderzenie ciała...
Źródło: pirotechnikamilitaria.fora.pl/a/a,20.html


Temat: Matura'2007
nic nie zrobilam na te biole i podejrzewam,ze nie zrobie jestem ciekawa jak nam pojdzie Adamie Zdolni jesteśmy więc powinniśmy zaliczyć Ja mam zamiar jednak coś zrobić - jak wrócę z gegry to zobacze krzyżowki genetyczne, bo to pewniak jest Ale nic więcej!
Źródło: vlo.kwiejce.pl/viewtopic.php?t=2822


Temat: Bajka- część trzecia.
...się w salonie, albo w kuchni, albo na schodach. Wszędzie. A we mnie wzbiera odruch wymiotny. Nie znoszę tego przesłodzonego blondyna! Blondyni są bleee. A Richie, to jest wyjątek od reguły. Mmmmm… Ale będę twarda. - Gdzie Watrin? - "Tajne" łamane przez "nie wiem". - A Gosia? - Richie, skąd ja mam to wiedzieć?! - Dobra, zmieńmy temat. Co robisz? - NIC! - Ouuu! Uwielbiam krzyżówki! A były to krzyżówki genetyczne na biologię. Oczywiście tłumaczenie ich Richiemu zajęło dobrą godzinę, a kiedy coś zrozumiał, doszedł jednocześnie do wniosku, że to nudne. "Krew jasna mnie zaleje!" Minęły dwa miesiące z kawałkiem, słoneczko coraz mocniej przygrzewało, ptaszki coraz głośniej trajkotały, a gorące, jak teflonowa patelnia z jajecznicą, uczucie między punktem G., a punktem W… - Słońce,...
Źródło: us5story.fora.pl/a/a,3101.html


Temat: Badanie serca u Happy`ego :-)
...Kompletny brak zrozumienia. Moge przyjac do wiadomosci, ze ktos nie zna genetyki - i jest to zrozumiale. Ale zeby czytac wytlumaczenie zjawiska tak zupelnie bez zrozumienia? Rzadkie. Tak wiec jeszcze raz - mam nadzieje, ze zrozumiale: SAMCE moga byc albo zdrowe, albo chore. NIE MA NOSICIELSTWA. SUKI moga byc zdrowe, nosicielki lub chore. Objawy choroby ujawniaja sie DO 6 miesiaca zycia - pies CHORUJE PRZEZ CALE ZYCIE. Moge rozpisac jeszcze krzyzowki genetyczne, narysowac, podac literature... Tylko prosze nie pisac takich rzeczy
Źródło: goldenretriever.fora.pl/a/a,7180.html


Temat: Schody - Nawia vs Ankeszu
...tak? Mendel i Morgan? Jak mam się, do cholery, uczyć z kimś takim? Nie przewidywałam, że jest tak arogancki! Spełniał tylko polecenie matki. Uczenie. Może nawet dostawał za to powiększone kieszonkowe... Chociaż, może nie, student to w końcu, może nie dostaje kasy wcale? Może pracuje w weekendy. To by wyjaśniało, skąd wraca w takim podłym humorze sobotnimi wieczorami. A, zresztą, co mnie to obchodzi? Po półgodzinie umiałam już krzyżówki genetyczne śpiewająco. Jedno trzeba przyznać; rozumie to. No, może i dlatego, że zdawał rozszerzoną biologię (o czym napomknął przypadkiem), a ja jestem na profilu z podstawową... Rozumie to, ale nauczycielem nie byłby dobrym. Jak cały czas komentował! „Jakie to proste, jak możesz nie rozumieć?” i tego typu wstawki. I co chwila się irytował. I strasznie szybko mówił, nie nadążałam, a te nazwy, jakich...
Źródło: piorem.fora.pl/a/a,1736.html


Temat: Szkoła
Muzyka - tradycje ludowe, 5 z piosenki Fizyka - fale magnetyczne, pełno do pisania Angielski - luzik zapowiedziana kartkówka, uwaga: z liczebników porządkowych i liczb Niemiecki - ćwiczenia szyku z 'dass' i 'ob', kartkówka w czwartek Polski - c.d. Balladyny, 5 za sprawozdanie Matematyka - pytanko z powtórki z całego gima, zadania z figur geometrycznych Biologia - krzyżówki genetyczne, 5 z teorii Historia - rusyfikacja na ziemiach Polskich Ex. Angielski - rozgrzewka słowna
Źródło: forumserialtv.nmj.pl/viewtopic.php?t=1994


Temat: Jak Ci minął dzień?
sonne napisał/a: od kiedy mamy genetyke polubila biologie Nigdy tego nie zrozumiem. Dostałam w gimnazjum 2 za boskie krzyżówki genetyczne heh. Ja jak narazie lubie. w sredniej szkole pewnie juz nie bede taka hej do prosztu z bio wiec lepiej sie nie napalam ;p
Źródło: forum.onetreehill.pl/viewtopic.php?t=407


Temat: Powiedzonka belfrów.
...! i jeszcze raz ten belfer -<kowalski> powiedz no mnie a miano wiciu co to jest prund!! -prąd jest to uporządkowany ruch elektronów przez przekrój poprzeczny przewodnika s,panie profesorze !! -paczcie no go!! profesorem mnie zrobiła aja aby magistra mam!! ale mnie po ambicji pojechał!! ale dobrze odpowiedz alby jeszcze błędnie na 2 pytania i może dam ci 2 PZDR Dla pismaka pani od biologii pokazując krzyżówki genetyczne mama blondynka biała <skóra> tata szatyn czarny <Afroamerykanin> rysuje tabele i mówi -Rafał choć i zrób mi tu dziecko do księdza na religii -oj p.ks mięsień piwny rośnie - to nie od piwa !! w ciąży jestem!! nie wiem tylko ża za ladacznica mnie tak zbałamuciła!! ale <głaszcząc się po brzuchu> nie oddam mojej zuzi pzdr for all
Źródło: xforum.pl/index.php?showtopic=469


Temat: Szkoła
hmm ja mam taki maly problem moglby ktos dokladniej wyjasnic jak sie robi krzyzowki genetyczne (biologia 3 klasa Lo) bo mam ostatnio z tym problem mam poziom podstawowy z biolcy bede wdzieczny za kazda pomoc i jakies przykladowe zadania jesli mozna
Źródło: computerworld.fora.pl/a/a,3159.html